som jag trodde,

God morgon, det var precis som jag anade jag är sjuk! åhh, jag blir så arg..
Jag har feber mår illa och är förkyld.. och som pricken över i't blöder jag näsblod nu. jag kan heller inte sova, och så missar jag tre prov idag! Nationella, tyska prov och biologi prov, känns väl sådär.
Men men nu ska jag inte deppa, jag kan ju alltid tänka på min underbara ponny som alltid gör så att jag kommer på andra bättre tankar :')
Såfort jag har blivit frisk ska jag börja träna på program med riita då det är tävling v22 på söndagen, tror jag.
det är tävling i arvidsjaur så det är ju på hemmaplan, det blir även våran första tävling! jag är väldigt taggad :D
Helgen efter det ska vi troligtvis till luleå och tävla, jag ska starta en lc och lb både i arvidsjaur och luleå.
Till helgen om det blir bra väder ska jag fota Riita så då kommer det upp här!:)
Och eftersom att jag inte hunnit fota så mycket på jag och riita får ni se en fin bild på hon och lisa då dom startade en La, år 2009.
Åh vad dom är fina tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0