Amazing..

Hejsan, det blev aldrig så att jag red igår då det var lektioner så länge och jag kände mig inte pigg..
Men ikväll har jag ridit, och det gick super!! :D
Vi red med hackamore, vilket var första gången för henne men det gick skit bra! on gick och frustade hela tiden och var riktigt arbetsvillig! :)
Vi tränade på att samla och öka i trav och galopp, och så gjorrde vi även skänkelvikning i alla gång arter! :)
Hon är helt klart bäst Riita!
Men nu ska ja sova, klockan står på kl 06,00 imorgon då vi drar till piteå för mamma ska jobba och jag ska shoppa och sen så ska vi ju hämta transproten! :D

Kommentarer
Postat av: vira

Hej fin blogg, följ gärna mitt sommaräventyr som turridningsguide i England från start :)

2012-05-12 @ 09:15:46
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0