Förlåt!!

Förlåt för den sjuukt dåliga uppdateringen men jag har verkligen haft fullt upp!
Antingen har jag varit i stallet eller så har jag varit med kompisar och så har jag även pluggat en massa..

Idag har jag iallafall tränat med Riita för maria, och det gick jätte bra! :D
Ibörjan va hon ganska stark i höger varv vilket hon aldrig brukar vara.
Men efter ett tag blev hon riktigt riktigt fin vilket kändes super!
Så ikväll blir det att anmäla sig till tävlingen i här i arvidsjaur, jag ska faktiskt starta Lb och La.
Hon känns verkligen på plats nu och jag tror att vi är redo för det, även maria tycker det.

Måsdta bara få säga att Maria är den bästa tränaren jag haft! Hon är verkligen jätte duktig på att förklara och visa.
Jag tycker om att träna för henne och planerar att fortsätta med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0