Perfektion

Om jag skulle få beskriva Riita med ett ord skulle det vara perfektion, hon är verkligen perfekt.
Riita är det bästa i mitt liv nu och jag är så himla glad att familjen stare lät mig köpa henne, och om ni läser det här ska ni veta att ni behöver inte tveka en sekund om att ni gjorde fel för att jag lovar att jag kommer älska och ta hand om henne för evigt!

Ikväll har jag och Riita hopptränat, det gick super bra!
Hon är så himla snäll, medans de andra hästarna skenar runt och stannar framför hindrena så kommer Riita och tar det i mitt tempo och tvekar inte ens lite utan hoppar jätte bra!
Jag känner mig så trygg och säker på denna ponny
Nästan efter varje gång jag suttit på henne får jag höra av någon som kollat på hur lycklig jag ser ut då jag rider, vilket jag är!
Åh hon är sååå fin min ponny!

Nu ska jag ladda ner nån bra film och äta vindruvor, ni får ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0